بازاريابي محتوا ممکن است يک مفهوم نسبتاً جديد به نظر برسد. در واقعيت ، صدها سال کار شده است. داستان گويي يکي از قديمي ترين شکل هاي ارتباطي است - بنيامين فرانکلين سالانه آلمانک پور ريچارد را براي کمک به ارتقاء چاپ چاپ خود چاپ مي کرد.
امروزه ، اگر مي خواهيد فروش را هدايت کنيد ، بازاريابي محتوا کاملاً ضروري است. نه تنها در ارتقاء مشاغل شما مؤثر است ، بلکه باعث مي شود بيش از سه برابر بازاريابي خارج از کشور انجام شود در حالي که 62 درصد هزينه کمتري دارد. در نرخ تبديل شش برابر بيشتر از ساير روشها است. بازاريابي محتوا همچنين يکي از بهترين راهها براي ايجاد اعتماد ، درگير کردن مخاطبان و بهبود خدمات به مشتريان است.
اما اگر واقعاً مي خواهيد فروش را از طريق بازاريابي محتوا انجام دهيد ، بايد از اين اشتباهات خودداري کنيد:
1. پرتاب اسپاگتي روي ديوار
امروز در: کارآفرينان
هوش مصنوعي جهان را تغيير خواهد داد . اگر سرمايه گذاران از اين امر استفاده کنند
انجام خوب ديگر فقط براي افراد غيرانتفاعي - اين مسئوليت شرکتهاي فني نيز هست
کارآفريني ويروس: آيا اکنون بهترين زمان براي شروع يک بنگاه سرمايه در روندهاي نوظهور است؟
براي افزايش موفقيت آميز فروش با استفاده از بازاريابي محتوا ، روش "مشاهده چه نکاتي" را اتخاذ نکنيد. اين در شرايطي است که شما نياز به توليد محتوا داريد که فکر مي کنيد مخاطبان شما علاقه مند به مصرف آن هستند. براي گروه بزرگي از مردم نوعي آشپزي است. ممکن است يک استيک متوسط ??را کباب کنيد ، اما اگر گياهخواري يا گياهخواري در عملکرد شما هستند ، آنها نمي توانند از وعده غذايي شما آماده کرده باشند.
يک استراتژي موثر براي بازاريابي محتوا ، روشي است که شما در آن وقت لازم داريد تا با ايجاد اطلاعات در داده ها و توسعه شخص مشتري ، قبل از ايجاد تقويم محتوا ، مخاطبان خود را بشناسيد. اين خودتان را در کفش هاي خود قرار داده و در زمان مناسب از طريق کانال مناسب محتواي مناسب را تحويل مي دهيد.
درباره این سایت